SSP

As a result, comms infrastructure crashed. We were blind and deaf on the other side. The ‘guide’ became a monster who just snarled at you and chased you around. In this disarray, a member of the false elite would take that DNA vessel and then go off to Earth and live as you.

The whole time, the real soul would be getting tortured in an underground base. The first people you see here today, we are the first to make it out.

They built this trap for our souls, so they could tax aus and lie to us.
The issue? They are considered galactic pedophile rapists. No one in the universe will even look over here because we’re seen as warring, mentally deranged, incestuous, rapist mongers.
It’s literally the most retarded situation you could come up with. They were jealous of someone healing everyone so they decided to blow the whole world up forever as a show of might.
They cloaked themselves in your DNA, so everyone must be tested. Everyone must be scanned. They literally made it so everyone on Earth must go on trial for them, except for them.
They can’t pass the test, so everyone has to go, then this place will be lit.

Advertisements

One thought on “SSP

  1. Reblogged this on mio401 and commented:
    Divulgazione del provider di servizi condivisi

    Il programma spaziale segreto era composto da membri viventi di una forza che cercava di liberare l’umanità da una minaccia che si presentava attraverso gli umani in superficie che fungevano da connessioni dirette con le razze degli invasori.

    Il gioco si è svolto trovando quelli sulla Terra che erano responsabili della liberazione dell’umanità e impedendo loro di raggiungere il loro obiettivo con qualsiasi mezzo necessario.

    L’umanità deve essere liberata dai campi emotivi intrecciati che vengono creati e ricreati attraverso ripetuti traumi psichici che vengono tracciati e proiettati in tutta la società. Questo processo di controllo e guida di vite al di fuori della vista per portare dolore e sofferenza a coloro che mettono in discussione quelli al potere (falsa autorità tirannica) è stato progettato per alterare le onde cerebrali della mente collettiva e impedire all’umanità di scegliere la liberazione dall’intrappolamento in primo luogo.

    Ogni volta che decidiamo di impegnarci con qualcuno che ci abusa, ci colleghiamo con migliaia di anni di abusi su scala collettiva e promuoviamo questo processo per gli altri.

    Scelgo di porre fine al mio coinvolgimento nelle tempistiche di guerra non impegnandomi più in alcun tipo di combattimento, sia fisico che emotivo. Ho scelto di impegnarmi solo in cure e interazioni mirate con gli altri.

    Like

Questions and Comments

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s